1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1321762

Sv: Silly Season 10/11
Olle: En punkt sommsäkert är nog så viktig är att Malmö ser ut att betala hans lön. Säkert samma deal som Corso har vilket bör betyda att Malmö kanske släpper honom om man hittar någon klubb som bara tar en del av lönen. För att tjäna liite slantar än om han står helt utan klubb.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
ÖstrandsNisse: Har Du en aning hur det står i J matchem mot AIK ?

Sv: Silly Season 10/11
ÖstrandsNisse: Hoppas nu bara att linkan har mobilen påslagen så att han kanske kan höfta fram ett kontraktsförslag för det här känns som en straffspark. Nu kanske det är andra klubbar som rycker i honom men man borde iaf göra ett försök. Han skulle vara mer än välkommen.

Edit: Bra poäng förresten, du har naturligtvis helt rätt.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer