1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1321774

Sv: Silly Season 10/11
Laken: Linkan har redan fått Mattsson serverad och ett bud att ta ställning till. det fick han igår.

Vad det sedan blir av det är en annan sak, förmodligen inte ett skit.


Sedan det här med Corso, hade det funnits en gnutta stake i vår sportchef så hade Corso tränat med Juniorerna, alt fyllt vattenflaskor.
Då hade Corso velat lämna fort som satan.
Nej nu ger man honom ledigt, vila tills man hittat något Corso själv vill.

Tragiskt var ordet.

Vi spelar i ettan nästa år.

Tj o Linkan har sänkt oss på 3 futtiga år.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
RTS: "Tj o Linkan har sänkt oss på 3 futtiga år."

Blablabla...
Förra säsongen gick vi till slutspel vill jag minnas och det kan vi säkert göra även denna.
Är så trött på detta gnällande bara för gnällandets skull!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...