Laken: Har man en liten insikt, endast en liten sådan så är det inte gnäll. Ser man sedan inte helheten hur det sett ut de senaste år och åt vilket håll det barkar så får det väl vara så då.
Missat slutspel ifjol hade gett oss ett - i egetkapital, och att vi tog oss dit var väl bara på håret, att man inte lärt sig att ha en full trupp tills säsongenstarten förbryllar nog inte endast mig.
Men att du blivit "omvänd" senaste året är ju kul för dig. Jag mår inte bra över Tik´s situation men kul för dig att du gör det.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Missat slutspel ifjol hade gett oss ett - i egetkapital, och att vi tog oss dit var väl bara på håret, att man inte lärt sig att ha en full trupp tills säsongenstarten förbryllar nog inte endast mig.
Men att du blivit "omvänd" senaste året är ju kul för dig. Jag mår inte bra över Tik´s situation men kul för dig att du gör det.