TIK55: mm tik drivs lite som ett presigefyllt bolag medans spelarna sover hos polisen och lyckas lika bra poängmässigt som som irland ekonomiskt.
men det kanske är bra att styrelsen försöker visa upp en fin fasad.
obs detta är vad jag hittat som slutsats efter div läsning på nätet jag har ingen egen direkt insyn i föreningens toppskikt. men det är väl ändå ett rejält misslyckande av tj ec å sl att få tik att framstå som en jävla högfärdig snobb klubb....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
men det kanske är bra att styrelsen försöker visa upp en fin fasad.
obs detta är vad jag hittat som slutsats efter div läsning på nätet jag har ingen egen direkt insyn i föreningens toppskikt. men det är väl ändå ett rejält misslyckande av tj ec å sl att få tik att framstå som en jävla högfärdig snobb klubb....