1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1322009

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Sitter och njuter med ett glas i min hand och lyssnar på mina skivor, vill tillägna Timrå och alla andra mitt skiv- val ikväll ,med ha mod och styrka och kom igen!!
1: Iced Earth -Melancholy-Holy martyr
2: Manowor -Heart of Steel
3: Warlock -All we Are

Sedan skall man alltid lyssna på - Free - en 70 tal.s grupp som kommer att stå sig.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nybbe:

Här snurrar:

1: Nick Cave & the Bad Seeds- Fifteen Feet Of Pure White Snow
2: Uffe-Snön faller (och vi med den)
3: Docenterna-Dags att bli hög
4: Thåström-Alla vill till himlen
5: Lars Demian-Pank

Sv: Apropå nånting...
Nybbe: Då fortsätter man in i dimman och levererar

1. led zeppelin - kashmir
2. Hoola bandoola band - keops pyramid
3. Band - The Night They Drove Old Dixie Down
4. Band - The weight
5. John fogerty - Almost saturday night
6. mumford & sons - little lion man
7. Movits - Fel del av gården

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...