1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 1322148

Sv: Silly Season 10/11
Så hur kan man sammanfatta vårt läge då?

Med Granath och Jokela tillbaka så har vi 8 backar. 7 kanske, Sonntag har jag mentalt räknat bort från den här truppen.

Om Axelsson kommer tillbaka och Murley förlänger så ser det ju ok ut. Om Corso hittar ny adress snart så bör man väl kunna få in Sonnenberg eller något alternativ till honom? Med en sån förstärkning bör man minst kunna hålla sig kvar i ett år till.

Om vi däremot är så panka att vi inte kan behålla Murley samtidigt som vi inte blir av med Corso, då ser det fruktansvärt mörkt ut.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Olle:

Hålla sig kvar ett år till....

Just nu känns det bara som att dra ut på plågan.

Sv: Silly Season 10/11
Olle: Ja, mycket avgörs med när våra skadade spelare kommer tillbaka.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...