1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1322178

Sv: Silly Season 10/11
Spela roll om dom har Anders Eriksson, vi har Erixon vi :)

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Snoop: Jag tycker sebbes senaste två matcher i Channel One speglar hans säsong ganska bra. Prestationerna framåt är inget att klaga på men hans uppspel, som man såg idag mot Tjeckien, är katastrofala. Han är inte ensam i Timrå på att vara svag i defensiven men när våran överlägset bäst producerande back visar upp blyga -1 i statistiken så har jag svårt att vara överlycklig.

Ge killen en kompetent backtränare/defensiv tränare och plocka ner honom på jorden lite så kan han bli något riktigt stort.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...