Visst får Modo nytta av AE. Har varit en spelare at behålla för Tik oxå, men som vanligt är inte ledningen med. Sen kan man tycka vad man vill om Ae:s beslut att gå till Modo. Han spelade ju inte så mycket inan Tik gav honom chansen att visa upp sig direkt
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Visst får Modo nytta av AE. Har varit en spelare at behålla för Tik oxå, men som vanligt är inte ledningen med. Sen kan man tycka vad man vill om Ae:s beslut att gå till Modo. Han spelade ju inte så mycket inan Tik gav honom chansen att visa upp sig direkt