1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614971 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1322473

Sv: Apropå nånting...
Eftersom de flesta av oss som älskar Hockey är svårt skadade nördar så faller vi lätt in i meningslösa diskussioner, som vilket lag som är bäst tex.

Det är lite grann som att sitta runt köksbordet med sina manliga kompisar, lägga ut foton på våra flickvänner på bordet o sen försöka resonera oss fram till vem som är snyggast.
Svaret är enkelt. Min tjej är vackrast. Eftersom jag älskar henne.
Så länge jag lever och andas kommer jag alltid älska henne, som en livskamrat genom det här märkliga livet.

F.ö lägger jag märke till att Modo köper spelare som en köphysterisk skånsk tant i anusfläckiga mysbyxor inne på Ullared.

Svarskommentarer


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer