Hahl Bundy: Jag tror till och med att Bulla skulle kunna snöra på sej skridskorna och göra 3-4 poäng mot Kramforsalliansen - och vips har Foppa gjort succecomback. Hade det varit 2 mål och 4 ass mot Rögle eller Västerås hade det varit skillnad. Men K-fors, dom tillhör nog inte ens topp 100 i Sverige. Skulle säker få stryk av vårt J-20...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skulle säker få stryk av vårt J-20...