1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1322691

Sv: Silly Season 10/11
Timrå Icon: Ja dom är, som jag skrev igår, som en köphysterisk skånsk tant i anusfläckiga mysbyxor inne på Ullared.

Vi är som lillkillen som grinar så snorn rinn o som slickar på en alldeles för ohygienisk hallonklubba, för att vi inte har råd att gå in o köpa den där leksaksbilen som vi vill ha eftersom pappa har handlat upp de sista pengarna på importerad öl.
Ölen är alldeles för urvattnad dessutom o ingen vill köpa ölen heller eftersom pappa vill tjäna lite pengar dessutom.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Go mad, möen mad å mad i rättan tid! Böörrp!

Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Såg du då jag gjorde det?? Men men men...ölen var ju sååå billig ju....150 spänn för en platta....och grabben fick som sagt en klubba....

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...