Olle: Jag håller med dig, det är inte säkert att dessa lirare räcker. Det finns nu namnkunnigt folk som kommit in, men jag har varit riktigt sur på att spelare som Sundström och Skröder inte tagit tag i taktpinnen tidigare. Det blir intressant att se om jag blir övertygad och köper in Canal+ MAx ändå till slut :-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag håller med dig, det är inte säkert att dessa lirare räcker. Det finns nu namnkunnigt folk som kommit in, men jag har varit riktigt sur på att spelare som Sundström och Skröder inte tagit tag i taktpinnen tidigare. Det blir intressant att se om jag blir övertygad och köper in Canal+ MAx ändå till slut :-)