spud: Ja Spud den här bjöd du på så skyll dig själv.
Att ett halvt lag kan plocka mer poäng än ett helt lag måste man väl ändå kunna jämföra tycker jag, hur många poäng skulle då skilja om vi ställde upp med hela laget?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja Spud den här bjöd du på så skyll dig själv.
Att ett halvt lag kan plocka mer poäng än ett helt lag måste man väl ändå kunna jämföra tycker jag, hur många poäng skulle då skilja om vi ställde upp med hela laget?