Men guh! Man borde veta bättre. Släng åt en 'nu har vi köpt nya spelare'-febrig modolid en mening eller två och hela högen goes bananas.
Allihop: Modo är Sveriges bästa plantskola, Foppa tar hem poängligan i NHL om han skulle åka dit efter nyår och SM-bucklan är bound for Övik. Så, lägg er och dra i schnalen eller gör nåt annat vettigt av era patetiska ursäkter till liv.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Allihop: Modo är Sveriges bästa plantskola, Foppa tar hem poängligan i NHL om han skulle åka dit efter nyår och SM-bucklan är bound for Övik.
Så, lägg er och dra i schnalen eller gör nåt annat vettigt av era patetiska ursäkter till liv.