lincoln: Du är en sån där som bara gillar kvartsfinaler va? Jag har sett några finaler... Till och med Zäta har varit och hejat på MoDo i en final, med all säkerhet fällde Ängelholmsbon en tår när "Foten" Foppa stänkte in den på övertid :-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Du är en sån där som bara gillar kvartsfinaler va? Jag har sett några finaler... Till och med Zäta har varit och hejat på MoDo i en final, med all säkerhet fällde Ängelholmsbon en tår när "Foten" Foppa stänkte in den på övertid :-)
Redigerad kommentar