1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1323108

Sv: Silly Season 10/11
ÖstrandsNisse: Linkan har några spelare på sin lista. Kanske blir det aktuellt att förlänga med dem. Ett annat alternativ är att byta lag med Kovland, rakt av. Men ingenting är klart som det ser ut nu. Ambitionen, säger Linkan, är dock att det skall spelas hockey på seniornivå i e.on även nästa säsong. Men mycket kan hända och nu är det ju jul och allt och sen snart påsk så man vet inte riktigt vad som händer. Det är stressigt att vara sportchef låter Linkan hälsa via fax från Thailand.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11

mikenomad: Vad roligt för Linkan att han fått ta lite semester! Det har han förtjänat. Och jag menar, hallå, det står ju ändå still på spelarmarknaden under jul. Varför inte passa på att semestra lite då??
Dessutom tror jag att en brunbränd Linkus skapar en större pondus och därmed ett bättre förhandlingsläge när han ska förlänga med bl.a. Karlsson, Sonntag och Styf.

Det blir nog bra det här.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...