Snoop: Jag hoppas de får betala varenda jävla skattekrona det kostar
Inlägg: 1323170
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Kattgubben: Ja de här är ju en jätteskandal, tacka vet man derbyn mot Modo det handlar om fest och rolig ishockey.