1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1323293

Sv: Apropå nånting...
Wayne Gresky: Bra idé! Ett stort gang-bang på läktaren! Näe jag skojar ;-). Idrotten skall förbrödra och skapa gemenskap. Bygga broar mellan klubbar. Jag tycker det var en jädrigt bra idé för att visa att vi tar avstånd från våld.
En av mina bästa kompisar är MoDoit och vi respekterar varandras synpunkter. Då inte Timrå spelade i elitserien stod även jag i MoDo-klacken i Kempehallen och höll på MoDo då och då (men det är preskiberat nu).

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.