1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 132376

Sv: Leif Boork
Jishua:
ja nyförvärven har ju verkligen "floppat".... NOT!!!

Saxat från Dagbladet "inför Elitserienbilaga"...:

"Jag har inte sett någon linje i värvningarna de senare åren, de tar några relativt anonyma finländare o någon amerikan för att överleva från år till år"

"Det blir tufft och tomrummet efter "Z" blir nog mycket större än man tror"

Leif Boork, känd hockeydebattör



Jo..... hmmm.... är verkligen våra "anonyma" finländare så dåliga i år???.... är tomrummet efter "Z" större än vi tror???

Den där mannen kan ju hålla sina analyser på Allsvensk nivå i fortsättningen.......

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.