1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1323971

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Olle: Det är bara att konstatera att det här laget inte räcker till.
och att man har mycket att önska när det gäller ledningen som bara
snålar och snålar.
Hade det varit ett vanligt företag så hade man sparkat ansvariga för
länge sen,ok att ekonomin inte är vad den borde vara,men att börja
säsongen med 12 forwards när man år efter år drabbas av många
skador så tycker man ju att brister nånstans.
Det är bara att ställa in sig på kvalserien i vår,snålheten bedrar visheten.

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
fighter & Timrå Icon: det är klart att man ska ställa in sig på kval. Idag visade man ju dock lite energi men samtidigt så händer det inte mycket i offensiv zon. Ett blekt LHC har inte större problem med att hålla undan i slottet. Att vi sedan har domaren kraftigt emot oss hjälper ju inte heller. Inte heller därför vi torskar. Sen 2 skador till på det här och ja...det ser mörkt ut.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...