Inlägg: 1323988
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Ambroo: Tänk om man hade kunnat bli av med BS och Röymark. Det var ju iaf nära med BS men då spelade han ju helt plötsligt mer lite inlevelse en stund för att sedan falla ner i Hynningsk dvala.
Perra i all ära, men man måste ju tåla ett blåmärke som spelare också. Sargollon som BS och norsken blir jag ine klok på. Vi är allt annat än snälla på öppen is men där vi ska vara elaka, framför mål och längs sarg är vi bumbibjörnar.
Vi förlorar mot ett lag som inte ens behöver vara bra och det trots att vi är det. Det oroar lika mycket som allt annat.