pettsson: Jag kommenterade inte machen utan framtiden för Timrå IK o jag tänker inte hålla käft!!
Inlägg: 1324145
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
sarg ut: jag kanske överreagerade lite. Men det är annars så typiskt att det är efter en förlust som det ska klagas.
Men ok, ber om ursäkt.
Men ok, ber om ursäkt.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Så länge T-J sitter kvar finns det inget hopp för TIK, Han ensam har kört allt i botten....