Dags för hemmamatch igen. Står/sitter vi som vanligt igen och hoppas på bättre hemmaspel? Ja visst, och stödet behövs verkligen som bäst när det går tungt. Nu vill jag se och höra ett massivt agerande från publiken. Seger? Njaa, man kan ju alltid hoppas och drömma. Det är aldrig fel.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nu vill jag se och höra ett massivt agerande från publiken. Seger? Njaa, man kan ju alltid hoppas och drömma. Det är aldrig fel.