Murley måste bli kvar till att börja med men sen måste ju Axelsson också ersättas. Att få in en ersättare för Corso/Lander kan vi nog glömma nu. En back skulle inte heller sitta fel då det är som att spela BP när Sonntag är inne.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hahl Bundy: Svårt att inte hålla med =)
Murley måste bli kvar till att börja med men sen måste ju Axelsson också ersättas. Att få in en ersättare för Corso/Lander kan vi nog glömma nu. En back skulle inte heller sitta fel då det är som att spela BP när Sonntag är inne.