1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1324273

Sv: Silly Season 10/11
Vi har OTUR med skador!

Ni som tycker klubben är dålig på informationshantering, varför mailar ni inte de ansvariga (T.J & C.E) och påpekar detta? Bättre än att sitta här och spy galla... Men då blir det helt plötsligt för jobbigt va?

Trots alla skador tycker jag laget (spelarna) kämpar på bra, 3-1 förlust borta mot Linköping är inte något att skämmas för.

Nu har vi 5 skador, 1-2 fler än vad jag räknar med inför varje omgång, i snitt.

Vi MÅSTE hitta en ny klubb åt Corso!

Vi MÅSTE förlänga med Murley!

Linkan gjorde rätt som inte gick med i ett lönerace om Anders Eriksson.


Om man/alla bara klagar och klagar så blir det till slut en sanning.....

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Till alla:

Ni som tycker klubben är dålig på informationshantering, varför mailar ni inte de ansvariga (T.J & C.E) och påpekar detta? Bättre än att sitta här och spy galla... Men då blir det helt plötsligt för jobbigt va?

Sv: Silly Season 10/11
Laken: Nej Corso måste tillbaka och perra bort istället.

Sv: Silly Season 10/11
Laken: Dagens bästa inlägg.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer