1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1324319

Sv: Apropå nånting...
sargad: Tack!

Min förhoppning är att alla reviderar (sänker) förväntningarna, går på matcherna och istället stöttar detta lag!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Laken: Ja, när folk yrar om att etablera TIK som top 4 lag då är de ute och cyklar. Men det blir väl kanske lätt så när föreningen själv tidigare gått ut med sådana ambitioner och när nuvarande tränaren har SM-guld som rimlig målsättning, vad vet jag?

Vad jag däremot är tämligen övertygad om är att vi nog får revidera våra förväntningar ner till Bobcatsnivå om det inte ageras snart....

Sv: Apropå nånting...
Laken: Jag tvekar inte på att Mattias Karlsson är en kompeten spelare, men tyvärr så visar han det alldeles för sällan. Jag hoppas dock på bättring.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer