1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1324409

Sv: Silly Season 10/11
Frella: Varför tror Du inte att det skrivits om läget i Tik och Gif i lokalpressen ? Man biter inte den hand som försörjer en, m.a.o. skriverierna kommer att komma den dag läget är så illa att det inte finns något hopp. Du skall inte tro att dom inte har information, dom vet mer än både Du och jag anar.
Olle: helt rätt, man kan aldrig informera för mycket, allraminst i en medlemsstyrd organisation. Så snälla Timrå, berätta hur det är, vad är planen och hur ligger vi till utifrån den, kommer vi att klara detta ? Berätta, please. Om inte kommer spekulationerna, kritiken att fortsätta, och den kommer inte att minska i styrka. Fältet ligger vidöppet eller tror ledningen att laget helt plötsligt skall börja spela som ett slutspelslag och raskt klättra i tabellen och lugnet skall lägra sig ?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Nisse: Givetvis är det så men det är fruktansvärt tröttsamt då man i ena delen ser reportrar som in i minsta detalj redogör för Sigbjörns, eller annan random lokalfigur, alla förehavanden medan man i nästa del bara stryker medhårs.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer