1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1324490

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Tragiskt nog är det nog fler än en spelare i det här laget som inte har något Timrå-hjärta och troligen skiter i om vi åker ur eller ej. Jag tror vi med sådana mätta högavlönade lyxlirare måste ge bonus/mål faktiskt. Morot är bättre än piska. In med feta bonusar! Det är oftast det som får sådana herrar att prestera.....

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Avsaknad av timråhjärta behöver inte betyda att man spelar oengagerat. Man kommer inte till den här nivån som spelare om man skiter i allt utom lönechecken. Att dom underpresterar är förmodligen mer komplicerat än så.
Sen vad gäller bonusar: tja. Är det förklaringen till att AIK:are och lulingar sliter hjärtat ur sig?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer