Tycker att TJ har gett klara tydliga direktiv vad som är klubbens ambitioner och målsättningar de närmsta åren, också väldligt saklig i sin beskrivning!
Klart nöjd med det svaret, bara att hoppas på en spelare som vågar stoppa näsan där det är blött! Och en spelskicklig back som går att andvändas i PP vore ju rena mumma de!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Klart nöjd med det svaret, bara att hoppas på en spelare som vågar stoppa näsan där det är blött! Och en spelskicklig back som går att andvändas i PP vore ju rena mumma de!
Ikväll kör vi !!