Berglund: Fick ett kul tips som borde kunna användas av t.ex. Timrå IK vid varje hemmamatch. Dessutom borde det kunna generera en hel del extraslantar till förenigen. Här kommer det: Fotografera alla som går in genom kassorna och låt dom betala t.ex 20 kr för bilden. Plus att de får bilden på typ ett visitkort. Inget tvång. Men av dem som betalar visas i första periodespaus i storbildsTV:n t.ex Pappa Lundström o sonen Bosse. Dessa vinner gratis inträde 2 nästa hemmamatcher. I andra periodpaus visas Karin o Peter som också har vunnit sittplatser till de 2 kommande hemmamatcherna. De som vinner bör givetvis ha på sig Timrå-mössa och eller tröja. Bara en liten början på något som kan komma att växa enormt.......
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bara en liten början på något som kan komma att växa enormt.......