1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1324564

Sv: Apropå nånting...
JimmyH: Skulle inte Edlund med det självförtroende han bör sitta på efter en bra höstsäsong vara ett bättre alternativ än mycket låga Sonntag? Alla såg ju ifjol att Sonntag är en bättre back än det han visat i år men när han är så låg som han är just nu skulle han nog må bättre av spel i IFSH för att komma in i det hela igen. Han kom väl från, personlig iaf, lyckad säsong i Huddinge?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Frella: Samtidigt som Sonntag har haft en svag säsong så ska man nog inte underskatta omställningen för en junior som bara ska kliva in i hetluften heller. Om Sonntag inleder dåligt så finns det ju inget som säger att Edlund får hyfsat med speltid ändå.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer