Knylan: Det är tråkigt med inkompetenta domare. Istället för att få målet så blir vi kompenserade med ett 5-3 läge istället. Dåligt av Lärking men sämre av Hirschovits att inte sätta lägena! Det andra skottet skall sitta.
Edit: Menar naturligtvis tvärtom. Sämst av lärking men dåligt av hirschovits. Pigg öppning i övrigt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Edit: Menar naturligtvis tvärtom. Sämst av lärking men dåligt av hirschovits. Pigg öppning i övrigt.
Redigerad kommentar