1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1324676

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
Skön förstaperre. Timrå står upp bra och kämpar rejält. Få klara målchanser, men nog fan borde Hirso ha stänkt dit den i 5-3.
Gillade #33:s 3 mot 4-spel. Så ska det se ut!

Annars kan man konstatera att FBK:s målvakt ser superdarrig ut. Ös puckar!

Sanny verkar ha timråkomplex. Eller är han lika fånig i andra arenor? Muckade ett par ggr med Boyce. Mysribba? Gött att se Murley kliva in som barnvakt.

Disciplin! Slarviga uppspel, och framförallt: ge fan i att rappa och fjolla med klubborna! Så jävla onödigt, och det ger FBK ett vinstverktyg vi inte ska skänka dom.

Nu kör vi i andra!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28

Bara någon slår av hälsenan på Sanny blir jag helnöjd! I Lärkings fall är jag nöjd med knäskålarna.

Bra förstaperre trots mkt utv. Men det är noll noll.

Nu ska jag ta en drink med Bloggrin.


Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
Bragd-Birger: Murran lurade upp Sanny i korvkiosken dessutom hehe :-)

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
Helt okej första period av Timrå, bra boxplay återigen dock minus på 5 mot 3 PP där Kim måste stänka dit den, Murley verkar het han står upp för Boyce i varje byte !

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer