Timrå Icon: Man kan ju undra om Lärking är full. Han ser inte ut att hänga med alls. 5-3 nu igen. Kom igen och ös in ett par puckar nu medan FBK är totalt slutkörda. GÅR MÅL!
Edit: Gör vi inte mål efter alla dessa pp nu så vinner vi aldrig. Detta kommer att kompenseras så fort FBK kommer upp i banan igen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Edit: Gör vi inte mål efter alla dessa pp nu så vinner vi aldrig. Detta kommer att kompenseras så fort FBK kommer upp i banan igen.
Redigerad kommentar