Anders 41: Spelarbrist och dåligt självförtroende är grunden till det här :-(
Inlägg: 1324859
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
Timrå Icon:
Ta in spelare då med självförtroende, kan ju inte vara så svårt och se att man måaste agera som sportchef i det här läget.
En blind kan ju göra hans jobb just nu.
Ta in spelare då med självförtroende, kan ju inte vara så svårt och se att man måaste agera som sportchef i det här läget.
En blind kan ju göra hans jobb just nu.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
Timrå Icon: The fart of hockey torskar iaf samtidigt som SSK gör det, vi håller således undan en omgång till. Får vi tillbaka några skadade spelare snart?