The great one: Som jag just skrev till Laken så ser jag ingen mening i att sätta C:et på någon som redan jobbar hårt på isen, sätt det på någon som kan ta rollen som lagpappa. Nu har jag inte haft möjligheten att lyssna på Lander så mycket men i mina ögon framstår han inte som den mest verbala/frispråkiga spelaren i laget. Jag tycker att det låter som att ni vill ha det där C:et som en symbolisk grej. Jag tycker att det kan vara mycket mer än så om man sätter det på rätt spelare.
SEN är det en annan sak att/om ett perfekt exempel på en sådan spelare inte finns att hitta i TIK just nu.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
SEN är det en annan sak att/om ett perfekt exempel på en sådan spelare inte finns att hitta i TIK just nu.