Inlägg: 1324994
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
Pätr: Jag skiter nog i hur spelaren uppfattas av andra i dagsläget. Jag ser gärna en Rosa, Brendl eller van Arx eller vad han heter. En spelare vars främsta egenskaper är att producera. Det är liksom dags att hitta målet igen. Med lite mål kanske självförtroendet kommer åter? Nu är vår härförare en spelare vars speed inte går till historien direkt. Men duktig på att käka tandskydd, det är han. Det ska han ha cred för.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
Pätr: Jag förstår absolut dina synpunkter.
Försökte bara vara konstruktiv och leverera mitt förslag på lösning.
Ni andra här får väl komma med era. Men tänk på att enonomin ska gå ihop också... ;-)
Försökte bara vara konstruktiv och leverera mitt förslag på lösning.
Ni andra här får väl komma med era. Men tänk på att enonomin ska gå ihop också... ;-)
Det som känns så tragiskt med hela diskussionen är att den inte skulle behövas, förutsatt att Kim H motsvarat förväntningarna.