Ambroo: Ja han kanske förväxlat Sanny med Sonnie? Törs man förresten sticka ut hakan igen och fråga vad Gabbe kan ha i lön? Kan inte ha bytas...? (när jag sa det förra gången önskar jag att jag också hade hjälmen på)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Törs man förresten sticka ut hakan igen och fråga vad Gabbe kan ha i lön? Kan inte ha bytas...? (när jag sa det förra gången önskar jag att jag också hade hjälmen på)