Realist: På den tiden kämpade de allra flesta i TIK hej vilt. Även Sanny. Han var bra på att kämpa och dela ut ett gäng fula knätacklingar, men också vanliga tacklingar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Realist: På den tiden kämpade de allra flesta i TIK hej vilt. Även Sanny. Han var bra på att kämpa och dela ut ett gäng fula knätacklingar, men också vanliga tacklingar.
Sanny är en vidrig människa likt förbannat.