ÖstrandsNisse: Där ser man. Häromdagen var han i Scandinavium och såg matcher, han var även i Karlstad för utomhusmatchen och strax efter hans uppsägning var han i Borås tillsammans med Frölundas Christer Kellgren och kollade Borås HC.
Vore intressant att veta hans status - om han går sysslolös nu eller om han arbetar efter någon dold plan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vore intressant att veta hans status - om han går sysslolös nu eller om han arbetar efter någon dold plan.