El Maco: Fortsätter vi med en massa finnar i laget är en finsk tränare helt klart intressant. Då kanske vi får dom att spela något som liknar hockey också.
Dahlén är jag jävligt skeptisk mot. Egentligen mest för att han var så fruktansvärt tråkig så fort han figurerade i rörliga media. Sur och knepig på ett närmast autistiskt sätt. Men det är klart, att träna överbetalda Arsel-prospects är väl inget som får smilbanden att gå bananas. Njaej tack.
Huvudsaken som jag känner det just denna dag, upplivad av Knylans sköna tränartankarinlägg, är att jag också vill ha någon med idéer. Spelar inte så mycket roll vad dom innebär, bara snubben brinner för något. Och sen vill jag ha gammelkommunistiskt träningsupplägg, med spelare som kräks redan under uppvärmningen. Hårt, dedikerat och kompromisslöst!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dahlén är jag jävligt skeptisk mot. Egentligen mest för att han var så fruktansvärt tråkig så fort han figurerade i rörliga media. Sur och knepig på ett närmast autistiskt sätt. Men det är klart, att träna överbetalda Arsel-prospects är väl inget som får smilbanden att gå bananas. Njaej tack.
Huvudsaken som jag känner det just denna dag, upplivad av Knylans sköna tränartankarinlägg, är att jag också vill ha någon med idéer. Spelar inte så mycket roll vad dom innebär, bara snubben brinner för något. Och sen vill jag ha gammelkommunistiskt träningsupplägg, med spelare som kräks redan under uppvärmningen. Hårt, dedikerat och kompromisslöst!