1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614882 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1325212

Sv: Silly Season 10/11
Anonymous: Makalösa? Nej... Det håller helt enkelt inte. Men det gör inte resten av laget heller för närvarande. Det vi kan hoppas på är ett par riktigt vassa forwards nu när degen för Corso trillar in. Å andra sidan så kommer vi inte att vinna matcherna bakifrån, men det kan förhoppningsvis ge en utdelning framåt som kan räcka en bit.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Ambroo: Vi ska in med Sonnenberg. En som vi vet har hjärta och tömmer tanken så fort han stängt båsdörren efter sig. Vi ska inte chansa i det här läget. Skit samma att han inte spelat på ett tag. Det har ingen annan i Timrå gjort heller nästan....

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer