1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1325510

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det finns inget hedersamt i förluster.
Det blir återigen en bitter förlust.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Fast ikväll måste måste det bli seger. Timrå måste sluta förlora nu, annars blir kattgubben arg och nu snackar vi inte om bakgrundsilskan som alltid följer med i ett Timråsupporterskap de senaste säsongerna, utan en vrede som inte kommer kunna släckas. Förlorar vi ikväll, då jävlar är det personligt!

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: jag kan inte minnas att några av förlusterna senaste tiden har varit speciellt hedersamma . de har ju inte varit något snack om saken i någon match . möjligtvis lhc matchen då

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...