Timrå Icon: Ja...någonstans blev det för mycket, för fel....länken från inatt är så grov och bortom det anständiga att det måste handla en psykos av nåt slag.
Inlägg: 1326120
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag tycker det var vackert jag.
Han vågar visa hur skör han egentligen är.
Han vågar visa hur skör han egentligen är.