Hahl Bundy: Tror du inte bara att han står på en heltäckningsmatta som Stig Helmer? Nu när vi ska lyfta....? "jag är inte rädd. Jag kan flyga..." :-)
Inlägg: 1326124
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Så var man den absolut siste att få plats på supporterbussen på söndag! :)
Redigerad kommentar
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Kanske som Bruce Willis i Die hard?
Jag menar när han krullar tårna i heltäckningsmattan.
Die Hard är Timrå.
Jag menar när han krullar tårna i heltäckningsmattan.
Die Hard är Timrå.
Redigerad kommentar