Hahl Bundy: Hehe! Tror du Nomaden sitter i baren på Hovet och jämför tatuering med AIK:arna nu då? ;-)
Inlägg: 1326135
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon:
Kommer i håg en gammal anekdot från Hovet, ej hockeysammanhang dock. hade varit på Fogerty och på väg ut från arenan börjar en hel hög gapa "Bajen bärs och rakade brudar". När det blir tyst en sekund hörs plötsligt en ensam stämma "Timrå saft och Thailändska pojkar"...:D
Kommer i håg en gammal anekdot från Hovet, ej hockeysammanhang dock. hade varit på Fogerty och på väg ut från arenan börjar en hel hög gapa "Bajen bärs och rakade brudar". När det blir tyst en sekund hörs plötsligt en ensam stämma "Timrå saft och Thailändska pojkar"...:D