1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615027 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 132617

Sv: TIK på TV
GuRRa: Förmodligen fattar dom ingenting. Hela tabellen är ju upp och nervänd. Djurgården i botten och Timrå i topp hade väl ingen väntat sej. Comebacksäsongen, 2000/2001, var det reportage titt som tätt. Då var vi den där friska fläkten som inte gjorde någon missnöjd. Men nu lider vi nog lite för mycket av sviterna efter fjolåret. Ingen, och då menar jag ingen, tror på Timrå i år.

Om tabellen ser ungefär likadan ut om tio omgångar, då har mediasverige inget val längre, då måste Timrå få mer utrymme.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...