Detta är så j-vla klockrent att jag kunnat skriva det själv:
"AIK jobbar oerhört hårt i matcherna och spelar oerhört intensivt. Det måste Timrå göra ikväll. För jobbar vi lika hårt som AIK så vinner vi eftersom vi har ett bättre lag på pappret. Det är där matchen avgörs ikväll. Hur hårt Timrå är villiga att jobba."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"AIK jobbar oerhört hårt i matcherna och spelar oerhört intensivt. Det måste Timrå göra ikväll. För jobbar vi lika hårt som AIK så vinner vi eftersom vi har ett bättre lag på pappret. Det är där matchen avgörs ikväll. Hur hårt Timrå är villiga att jobba."