1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1326928

Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
RocknRolf2:

Hur fan kan Perra rå för att man inte åker skridskor. Dom är ju för fan helt stillastående och finns inte ett uppspel som fungerar. Det måste spelarna klara av själva. Speciellt på den här nivån!!

Svarskommentarer

Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Taurus: Det är sant, men han har ju inget SPELSYSTEM, finns inga linjer, inget spel som fungerar på den här nivån. Han sa före säsongen att anfallen ska börja där pucken vinns, varenda jävla anfall börjar med burskydd, Skicka hem han till Karlstad

Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Taurus: Perra har stort ansvar i det här, det har man faktiskt som tränare, eller hur? Spelar Timrå så här dåligt så finns det inga ursäkter för Perra heller, jag har nog aldrig sett en fegare coach i Timrå. Att han inte ens är i närheten av att bänka eller matcha en sån som Hirso mindre säger allt. Skälla kan han tydligen men ingenting annat.

Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Taurus: Jo men Perra kan ju inte bara stå där och se dum ut heller

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer