1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1326948

Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Nisse: Han kan i alla fall flytta ner Hirso till fjärde. Men inte. Hirsos plats i det här laget är gjuten i sten, oavsett hur fantastiskt usel han är. Är det bra ledarskap?
Hoppas Perra får en rejäl utskällning av TJ i kväll, i sann ledarskapsanda.

Svarskommentarer

Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
RocknRolf2: Titta på vad vi ställer upp med och inse att detta lag är en stor katastrof. Sedan kan Du vara säker på att TJ, Linkan och CE hittar alla skäl i världen till varför det går som det går utom att dom har något ansvar, se bara mailsvaren från TJ och CE tidigare, förakt till dom som betalar lönerna. Linkan vad gör han egentligen ? har han någon röd tråd som han bygger laget efter ? Nä, tror inte det. Frågan är om det inte blir bättre att han far till Thailand i 9 månader från nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer